Friday, May 11, 2012

♥Born to be wild

Lolita Dress from women's fashion clothing shop, get your favorite Lolita Dress at street fashion store by choosing from a large collection of high street fashion picks, enjoy free shipping worldwide at OASAP. Discover women's white skirt with OASAP. Shop hundreds of blue skirt, white skirt, green skirt, red skirt, black skirt with OASAP.


Bo ostatnio było za grzecznie ;-)


Słyszałam gdzieś od kogoś, że bluzki pokazujące pępek na lato będę znów "in fashion".
Co prawda jak już wiecie niekoniecznie to co modne trafia do mojej szafy, 
ale tym razem nie mogłam się oprzeć...
Znacie to uczucie kiedy patrzycie na jakiś ciuch i oczami wyobraźni 
widzicie go z ... (tu wstawić potrzebne).
No właśnie :-) Od razu zobaczyłam ją w połączeniu z fajnymi tenisówkami, 
jeansowymi szortami i złocistą opalenizną!

Pozostaje mi czekać na lato, a póki co voila i miłego dnia!





Jeszcze tylko ogłoszenia parafialne!
Kochane/ni ( :-)?) chcąc być bliżej Was i przekazywać Wam troszkę informacji,
które niekoniecznie pasują do zamieszczenia na blogu,
założyłam facebooka. Jejku, tak ja też!
Nie wiem jak to się stało, wiem, natomiast, że kompletnie sobie z tym nie radzę
i kieruję takie pytanie - POMOŻECIE?!? :-D

No comments:

Post a Comment