Thursday, May 17, 2012

Projekt


Wcześniej wspominałam o projekcie, w którym to pomagałam koleżance. Marta studiuje dziennikarstwo i poprosiła mnie, abym została twarzą zdjęć. Zrobiłyśmy mnóstwo zdjęć, a z tego musiałyśmy wybrać tylko 3 z nich - wybór był ciężki, niedawno skończyłyśmy. :) To fajna sprawa, coś innego, a przy tym świetna zabawa! Lubię pomagać w tego typu rzeczach więc od razu się zgodziłam. Zdjęcia miały być zwykłe, naturalne i wyglądające na takie, od których nie wymaga się zdolności fotograficznych, więc nie piszcie, że to najzwyklejsze zdjęcia. Wykonanie tej pracy było z góry założone, ponieważ profesor koleżanki z góry określił cel i kategorie zdjęć (tematyka dowolna).
Reportażowe
(zdjęcie pozowane)
 Dokumentalne
(zdjęcie z zaskoczenia)
 Artystyczne

Cieszę się, że mogłam pomóc, naprawdę fajnie się bawiłam! :)

No comments:

Post a Comment