Thursday, May 3, 2012

REVIEW: Eyeshadow Base (Clinique, Essence and MAC)

Discover women's blue skirt with OASAP. Shop hundreds of blue skirt, white skirt, green skirt, red skirt, black skirt with OASAP. Pantyhose from women's fashion clothing shop, get your favorite pantyhose at street fashion pantyhose store by choosing from a large collection of high street fashion picks, enjoy free shipping worldwide at OASAP.、


Mám tady pro Vás recenzi na 3 BÁZE NA OČI. 2 jsou dražší (od Clinique, od MAC) a 1 z nich je levnější (samozřejmě ta od Essence).
Která se umístíme na první příčce a která obsadí poslední? Čtěte a dozvíte se.
 3. MÍSTO 
Mou absolutně první bází v životě byla tato tekutá báze od essence. Musím říct, že jsem s ní byla od základu spokojená. Ale spokojenost netkvěla v tom, že by mi vydržely stíny dlouhé hodiny na svém místě, ale proto, že působila jako absolutně skvělý korektor a tak jsem ji používala jak na víčka, tak kruhy pod očima. :D Takže jako bázi  ji nedoporučím, ale jako korektor je ideální. Alespoň mně vyhovuje :). Ale jako báze by ode mě dostala 3 body z 10.
 2. MÍSTO 
Poté jsem si pořídila smoothie stíny od CLINIQUE. Není to báze, ani v popiscích se nic o žádné bázi nedočtete, ale přesto jsem přišla na to, že to vůbec není špatný podklad pod stíny. Po nanesení Vám rozzáří stín oči, protože je perleťový a tak výsledný efekt líčení vypadá opravdu hezky. Ale neholdujete-li třpytkám na denní nošení, tak Vás tento produkt jako náhrada klasické báze nenadchne. Také výdrž těchto smoothie stínů je 8hodin a tak doporučuji jako bázi spíše na den, než na noc. Ale musím říct, že už jen ten uvedený čas je mi sympatický, protože není lživý jako u jiných značek, které slibují 24h dokonalost, která je absolutně nesmyslná. Ale přesto bych smoothie stínům ve smyslu jako využití báze dala 6 bodů z 10.
 1. MÍSTO 
A jako třetí produkt bych Vám ráda představila tuto mini-bázi od MAC, která je zaručeně nejlepší volbou podkladové báze. Balení vypadá jako tempera a dokonce i konzistence tempeře odpovídá. Je tedy mnohem hutnější a tak stačí na nanesení opravdu velice malé množství. A mé hodnocení? Dala bych MAC 8 bodů z deseti možných.
Jaká je Vaše oblíbená podkladová báze na oči?

No comments:

Post a Comment